Integruotų pamokų idėjos gimsta „prie kavos“

Vasario 5 dieną Klaipėdos Liudviko Stulpino progimnazijoje vyko programos „Tyrinėjimų menas: partnerystės kuriančioms mokykloms“ II etapo veikla – Mokytojų klubo narės susitiko su Klaipėdos Gedminų progimnazijos anglų kalbos mokytoja Vilma Bučmiene.

Viešnia pasidalijo gerąja patirtimi, kaip organizuoti ir pravesti integruotą pamoką mokiniams. Veikloje dalyvavusioms L. Stulpino progimnazijos mokytojoms labiausiai įsiminė V. Bučmienės mintis, kad integruotų pamokų idėjos gimsta „prie kavos“. Po to dėliojama tema, uždaviniai, struktūra. Pokalbio metu taip pat buvo akcentuota, kad integruotos pamokos puikiai tinka apibendrinti ir įtvirtinti išeitą temą.

Kolegė iš Gedminų progimnazijos pasiūlė praktiškai išbandyti, kaip planuoti integruotą pamoką. Džiugu tai, kad susitikimo metu jau buvo suplanuotos net kelios integruotos pamokos, kurias mokytojos pasiruošusios pravesti jau šį pavasarį ar kitų mokslo metų rudenį.

Susitikime taip pat dalyvavo ir savo mintimis apie XXI amžiaus gebėjimus dalijosi kūrybos agentė Ona Bajorinienė bei kūrėjas praktikas Tomas Jašinskas, pristatęs jau apčiuopiamą produktą, kurį pavyko sukurti su 6c klase.

Programą ,,Tyrinėjimo menas“ įgyvendina Britų taryba ir asociacija „Kūrybinės jungtys“. Projektas yra Britų tarybos kultūrinių ryšių programos, vykdomos visose trijose Baltijos šalyse, dalis.


Keisti teksto dydį