Nauji ir netikėti patyrimai

Saulėtą rudens rytą Klaipėdos Liudviko Stulpino progimnazijos 6b klasės mokinės Miglė Baltramonaitytė, Orinta Lapinskaitė, Mantė Lapinskaitė ir 5c klasės mokinys Mantas Kniukšta išsiruošė į virtualios pamokos „Kaip Klaipėda uostamiesčiu tapo? Apie jūrą, prekybą ir mus“ filmavimą.

O buvo taip…Lietuvos jūrų muziejus pakvietė bendradarbiauti vykdant projektą, kurio metu mokinių ir mokytojų komanda kartu su Jūrų muziejaus kūrybine grupe turės sukurti virtualią pamoką apie tai, kaip Klaipėda tampa uostamiesčiu.

Sutikome ir buvome įtraukti į įdomias, kūrybines ir labai atsakingas veiklas: dalyvavome idėjų išgryninime, kartu kūrėme vaizdo siužetus, sudarinėjome klausimyną. Spalio 24- ąją mokiniai kartu su Jūrų muziejaus komanda ir istoriku R. Adomavičiumi kūrė virtualią pamoką – filmavosi.

Sunkus ir sudėtingas, daug kantrybės reikalaujantis buvo darbas: tinkamas teksto, kiekvieno pasakyto žodžio pateikimas, „dar kartą“, „dar kartą“ ir taip 10, o gal net 15 kartų. Tokie patyrimai ir išgyvenimai pradedančiųjų aktorių, tokia pirmoji pažintis su žmogaus, atliekančio vaidmenį, paskirtimi. Naujos pažintys su Jūrų muziejaus profesionalais – operatoriumi, režisiere – sunkų darbo procesą pavertė džiugia, visą darbo dieną užtrukusia akimirka.

Klaipėdos Liudviko Stulpino progimnazijos ir Lietuvos jūrų muziejaus bendrystė vykdant projektą įkvėpė naujiems patyrimams ir šiuolaikiškos pamokos idėjų refleksijai.

                                           Informaciją parengė dorinio ugdymo (etika) ir istorijos mokytoja Eglė Jociuvienė


Keisti teksto dydį