2025 m. balandžio 15 dieną 5b klasės mokiniams pamokos vyko Klaipėdos laikrodžių muziejuje. Mokiniai dalyvavo įvairiose integruotose veiklose, apjungiančiose lietuvių kalbos, matematikos, anglų kalbos, dailės ir fizinio ugdymo mokomuosius dalykus.
Lietuvių kalbos pamoka vyko laikrodžių muziejuje eksponuojamoje senųjų Ukrainos meistrų parodoje. Mokiniai analizavo pasirinktus paveikslus, įvardijo keliamas emocijas, autorius, pavadinimus, aprašė simbolius, spalvas ir nuotaiką. Pamoka užbaigta žaidimu „Tiesa, melas, nežinau“.
Fizinio ugdymo pamoka vyko muziejaus vidiniame kiemelyje. Mokiniai, sustoję vienas paskui kitą, pakartojo priekyje esančio mokinio rodomus gimnastikos judesius: bėgo, šokinėjo, darė atsispaudimus, pritūpimus, tempimo pratimus.
Per matematikos pamoką mokiniai turėjo pasikalbėti su muziejaus darbuotojais ir išsiaiškinti, kelintais metais įkurtas muziejus. Taip pat vaikai ieškojo paveikslėliuose matavimo prietaisų ir juos įvardijo, surado laikrodžius, rodančius netikslų laiką, užrašė rodomą bei tikslų laiką ir apskaičiavo, kiek laikrodis skuba arba atsilieka. Galiausiai nurodė, kada prasidėjo pamoka ir kiek truko užduočių atlikimas.
Anglų kalbos pamoka buvo integruota su daile. Mokiniai piešė savo svajonių laikrodį ir jį aprašė anglų kalba. Muziejuje mokiniai taip pat ieškojo konkrečių laikrodžių – didžiausio, seniausio, spalvingiausio, skaitmeninio, šveicariško, su gegute ir su romėniškais skaičiais. Kiekvieną radinį apibūdino anglų kalba: įvardijo formą, medžiagą, ypatybes, rodomą laiką.
Dienos pabaigoje mokiniai reflektavo apie įgytas žinias ir patirtį.
Informaciją parengė anglų kalbos mokytojos Aušra Kveselytė ir Inga Šimonytė