5d klasės pamokos Laikrodžių muziejuje

Visos dienos pamokos  kitur, ne klasėje – įgauna kitokią prasmę, leidžia labiau atsiskleisti mokinių kūrybiškumui, suteikia daugiau laisvės įvairių užduočių atlikimui, pasirinkimui, improvizacijai. Taigi saulėtą balandžio 29 dieną 5d klasės mokiniai, lydimi technologijų mokytojų Jolantos S. ir Mildos P., įprastas pamokas Progimnazijoje iškeitė į  kitokias pamokas Klaipėdos Laikrodžių muziejaus erdvėse.

Pamokų metu mokiniai galėjo įsitikinti, jog laikas ne tik mechaninis mechanizmas, kuris tik tiksi ,,tik-tak” skaičiuodamas įprastą mums  laiką, bet ir istorinių  laikmečių eigą: kaip tobulėjo patys laikrodžiai pasakodami, kuo gyveno ir ką išgyveno  tam tikrų  laikmečių  žmonės.

8.00 val. susibūrus Progimnazijos kiemelyje, aptartos saugos ir kitos bendrosios elgesio, etikos taisyklės. Į numatytas erdves mokytis šios dienos pamokų keliauta įprastai – viešuoju transportu (ten ir vyko visiems labai reikalinga gyvenimo įgūdžių pamoka). Mokiniai buvo labai punktualūs, todėl turėjo laiko prieš  nuvykstant į vietą užsukti į bandelių kepyklėlę pasistiprinti. Užkandus padidėja nuotaika ir motyvacija.

Atvykus į naujas erdves, pasitiko edukatorė Eglė, kuri supažindino su laikrodžių muziejaus erdvėmis ir eksponatais. Daugelis mokinių muziejuje lankėsi ne pirmą kartą, bet vis tiek kažką naujo sužinojo.

Lietuvių  kalbos pamoka vyko salėje, pilnoje įspūdingų ,,Senųjų meistrų iš Ukrainos” paveikslų, kurie iki gruodžio mėnesio saugomi Laikrodžių muziejaus erdvėse. Erdvė patogi mokiniams – galėjo patogiai įsikurti ir atlikti užduotis. Mokiniai, pamatę užduotį sunerimo, kad bus nelengva, bet su viskuo pavyko sklandžiai įveikti – puikiai aprašė pasirinktą paveikslą, panaudodami įvairius būdvardžius.

Anglų kalbos pamokoje taip pat reikėjo gerai paplušėti. Užduotyje mokiniai atrado ir sužinojo daug naujų žodžių, kurių nemokėjo. Reikėjo dar kartą pavaikščioti po muziejaus erdves ir atrasti, tyrinėti laikrodžius, pagal jų struktūrą ir machanizmus. Užduotis labai naudinga, mokiniai prisiminė ir pasikartojo jau pamirštus žodžius, čia pasitarnavo bendrystė – kam sunkiau sekėsi, padėjo klasės draugai.

Laikrodžių muziejuje yra keletas įspūdingų vitražinių langų. Mokiniai susipažino, kas tai yra vitražas. Vitražo tema atsispindėjo technologijų užduotyje. Užduotis pareikalavo kruopštumo ir kūrybiškumo. Mokiniai susiskirstė grupėmis ir kūrė savo mini vitražus iš turimų priemonių (įvairūs blizgūs popierėliai, spalvotas popierius, folija ir kita). Darbas komandoje ir bendrystėje atnešė puikius rezultatus.

Visos dienos pamokos baigtos reflektuojant ir smagiai užkandžiaujant Laikrodžių muziejaus kiemelyje. 

Informaciją parengė technologijų mokytoja Milda Polskojė

 

SOCIALINIAI TINKLAI

PROJEKTAI

DRAUGAI

NAUJIENŲ ARCHYVAS

EnglishLithuanianRussian
Skip to content