Lapkričio 17 dieną 7c klasės mokiniai vėl sugrįžo į Progimnazijos rūsį. Trys dienos pamokos – integruotos: istorija, matematika ir lietuvių kalba. Nuo ankstyvo ryto telefoninių prožektorių apšvietime prasidėjo istorinių sąvokų ir tariamų tarpukario litų paieška. Kiek surado, tiek keitykloje pasikeitė į markes, nes šios kelionės tikslas – aukcionas Mėmelyje. Aukcione mokiniai pirko būsimo matematikos kontrolinio uždavinių sprendimų fragmentus, atsakymus, matematinius apibrėžimus ir t.t. Pirkdami mokėjo pridėtinį 10% mokestį (o jį reikėjo paskaičiuoti patiems). Gudresni aukciono dalyviai mokėjo ir pasiderėti, bandė tartis, tačiau taisyklės yra taisyklės… Prisipirkę vertingų prekių, pasiskaičiavę išlaidas ir likučius, mokiniai keliavo į istorijos pamoką. Grupėse pasirinko atsitiktines sąvokas, susijusias su Žydų istorija, susidėliojo visus turimus šaltinius ir kūrė tikrovišką šiuolaikinio žydo istoriją, paremtą turimomis sąvokomis ir žinomais faktais. Užduotis sunki, bet įveikiama. Kaip paaiškėjo vėliau – rezultatas patenkino lūkesčius. Mokiniai taikliai ir teisingai vartojo istorines sąvokas, tinkamai parinko faktus, kuriuos apjungė sugalvoto pasakotojo gijomis. Istorijos pamoką pratęsė lietuvių kalbos ir literatūros pamoka. Septintokai kirčiavo sąvokas, vartotas matematikos ir istorijos pamokose, išsiaiškino ir sukirčiavo sąvokas, kurios susijusios su Progimnazijos rūsiu. Darbuose ištirpęs laikas privertė nesileisti į ilgesnes refleksijas, kurias atidėjome ateinančiai darbo savaitei.
Informaciją parengė mokytojos Jolanta Andrijauskienė, Eglė Dičiūnė, Laura Rojutė-Maselskienė