TŪM veikla „Alternatyvaus kultūrinio ugdymo modelio sukūrimas ir įgyvendinimas“

Spalio 24 dieną startavo  TŪM projekto veikla „Alternatyvaus kultūrinio ugdymo modelio sukūrimas ir įgyvendinimas“ Laikrodžių muziejuje. Tai integracinis mokslo metų trukmės modelis bendradarbiaujant su miesto kultūros įstaigomis.

8b klasės mokiniai, palikę Progimnazijos suolus, išvyko mokytis į Laikrodžių muziejų. Svetingai pasitikusi muziejaus vyr. edukatorė Eglė Rumbutytė-Šimienė, akimirksiu įsitraukė į bendradarbiavimą ne tik su čia mokinius atlydėjusiomis mokytojomis Egle D., ir Egle L., bet ir su mokiniais. Susipažinę su dienotvarke, aptarę susitarimus, po trumpos refleksijos, aštuntokai sėdo į ratą lietuvių kalbos pamokai. Pamoka vyko erdėje, kurioje šiuo metu eksponuojami XVI a. tapybos šedevrai, laikinai atkeliavę iš Ukrainos muziejų. Unikalios parodos atmosferoje mokiniai atliko užduotis, dalyvavo diskusijoje, sprendė šiuolaikinio jauno žmogaus problemas. Po trumpos pertraukos greitai ir žaismingai paraginti edukatorės, sukrito į ekspromtines grupeles ir leidosi į kelionę po pagrindines Laikrodžių muziejaus sales, kurios nors ir gerai pažįstamos, bet visada pilnos atradimų. Integruotoje istorijos ir anglų kalbos pamokoje, gavę užduotis ir išmanųjį muziejaus gidą, mokiniai analizavo šaltinius, nustatinėjo epochas ir žmoniją keitusius įvykius bei istorines asmenybes. Rėmėsi istorijos pamokų metu surinkta informacija ir kūrė istorijas anglų kalba, kuriose turėjo būti panaudoti visi trys būtojo laiko veiksmažodžiai (Past Simple, Past Continuous, Past perfect).

Intensyvios trijų mokomųjų dalykų pamokos be ilgesnių pertraukų ir skambučių kultūrinėje įstaigoje baigėsi refleksija. Mokiniai dalijosi mintimis, su kokia istorine asmenybe, gyvenusia dabartinio muziejaus pastate, norėtų atsigerti arbatos ir kodėl, kaip jaučiasi po darbo dienos ir ką su savimi išsineša. O kad mąstyklės turėtų peno, mokytoja Eglė L. į kelionę ,,įdėjo” klausimą: kokią istoriją pasakoja senieji miesto pastatai? Ar sugebėsime XXI amžiuje išsaugoti tai, kas atlaikė net dviejų karų negandas?

Dėkojame Laikrodžių muziejaus darbuotojams už šilumą ir kantrybę, vyr. edukatorei Eglei Rumbutytei-Šimienei už nuostabų bendradarbiavimą, resursų parengimą ir pagalbą įgyvendinant ugdymo proceso uždavinius. Grįžome pavargę, bet pakylėti. Ne visi žinome, kas užaugino sparnus, bet esam pasiruošimo skrydžiui kelyje.

Švietimo pažangos programos „Tūkstantmečio mokyklos“ projektas finansuojamas Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės (EGADP) bei Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšomis.

Informaciją parengė mokytojos Eglė D., Eglė L. , Kristina R., Lina K.

SOCIALINIAI TINKLAI

PROJEKTAI

DRAUGAI

NAUJIENŲ ARCHYVAS

Skip to content