Liudviko Stulpino progimnazija priims į darbą matematikos mokytoją pagal terminuotą darbo sutartį
Pareigybės lygis – A2.
Darbo krūvis: 16 sav. val. – kontaktinės ir kitos susitartos valandos, skirtos veikloms bendruomenei.
SPECIALŪS REIKALAVIMAI:
-
turėti ne žemesnį kaip aukštąjį išsilavinimą;
-
turėti matematikos specialisto ir pedagogo kvalifikaciją;
-
būti nepriekaištingos reputacijos, kaip ji apibrėžta Lietuvos Respublikos švietimo įstatyme; laikytis Pedagogų etikos kodekso;
-
išmanyti Lietuvos Respublikos darbo kodeksą, Lietuvos Respublikos švietimo įstatymą, Progimnazijos nuostatus, Progimnazijos darbo tvarkos taisykles, darbo ir priešgaisrinės saugos instrukcijas ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius mokinių ugdymą ir mokytojo darbą;
-
gebėti dirbti Word, Excel, Power Point programomis, naudotis internetinėmis programomis bei elektroniniu paštu arba būti išklausęs kompiuterinio raštingumo kursus (programas), atitinkančius Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro patvirtintus reikalavimus mokytojų kompiuterinio raštingumo programoms;
-
būti išklausęs specialiosios pedagogikos ir specialiosios psichologijos kursus (arba studijų metu yra išklausęs ne mažesnės apimties (60 valandų arba 2 studijų kreditų) kursai) mokytojams;
-
taikyti taisyklingos lietuvių kalbos, kalbos kultūros normų reikalavimus, sklandžiai ir argumentuotai dėstyti mintis žodžiu ir raštu;
-
pasitikrinti sveikatą ir turėti galiojančią Asmens medicininę knygelę;
-
turėti galiojantį privalomųjų higienos įgūdžių ir pirmosios pagalbos mokymų pažymėjimą;
-
gebėti organizuoti ir analizuoti ugdymo, mokymo(si) procesą, tirti pedagogines situacijas, tirti ir kurti savo veiksmingas mokymo(si) strategijas, rengti ugdymo projektus, skleisti gerąją pedagoginio darbo patirtį;
-
gebėti užtikrinti ugdomų mokinių saugumą, emociškai saugią mokymosi aplinką, reaguoti į smurtą ir patyčias vadovaujantis Progimnazijos direktoriaus 2017-09-04 įsakymu Nr. V-124 patvirtintu Klaipėdos Liudviko Stulpino progimnazijos smurto ir patyčių prevencijos ir intervencijos vykdymo mokykloje tvarkos aprašu.
-
privalumas – ne žemesniu kaip B1 kalbos mokėjimo lygiu (pagal Bendruosiuose Europos kalbų metmenyse nustatytą ir apibūdintą šešių kalbos mokėjimo lygių sistemą) mokėti bent vieną užsienio kalbą iš trijų Europos Sąjungos darbo kalbų: anglų, prancūzų ar vokiečių.
FUNKCIJOS:
-
užtikrina geros kokybės ugdymą, ugdo remiantis mokinių gebėjimais ir polinkiais, stiprina mokinių mokymosi motyvaciją ir pasitikėjimą savo gebėjimais, suteikia reikiamą pagalbą mokiniams.
-
pagal Progimnazijos ugdymo planą ir pamokų tvarkaraštį veda pamokas, įskaitant privalomų ar pasirenkamų mokomųjų dalykų ar jų modulių, neformaliojo švietimo valandas ir valandas, skirtas ugdymo poreikiams tenkinti bei mokymosi pagalbai teikti;
-
vykdo funkcijas, susijusias su kontaktinėmis valandomis:
-
planuoja ugdymo procesą, ruošiasi pamokoms, rengia mokomąją medžiagą ir individualizuotas užduotis, suteikiant mokiniams bendrosiose ugdymo programose numatytas žinias, ugdant gebėjimus bei kompetencijas; nešališkai vertina mokinių pasiekimus ir per elektroninį dienyną informuoja apie mokymosi pažangą mokinius, tėvus (globėjus, rūpintojus); profesiškai tobulėja;
-
tikrina mokinių rašto darbus matematikos pamokose;
-
analizuoja ugdomų mokinių individualią pažangą;
-
planuoja, organizuoja ir vykdo veiklas Progimnazijos bendruomenei, bendradarbiauja su kitais mokytojais, pagalbos mokiniui specialistais bei administracija, kad būtų pasiekti mokymo tikslai, dalyvauja Progimnazijos organizuojamuose kvalifikacijos tobulinimo ir kituose renginiuose, darbo grupėse ir komisijose, laiku tvarko savo veiklos dokumentus, vykdo kitus Progimnazijos vadovų pavedimus ir Progimnazijos tarybos nutarimus;
-
dalyvauja Progimnazijos organizuojamuose posėdžiuose, metodinės grupės susirinkimuose;
-
dalyvauja atvirų durų dienose;
-
ugdomų mokinių individualią pažangą aptaria atitinkamų klasių koncentre dėstančių mokytojų susirinkimuose;
-
konsultuoja pagal poreikį mokinius;
-
suderinęs su Progimnazijos direktoriumi vykdo kitą ugdomąją veiklą;
-
vadovauja klasei (mokytojui pageidaujant ir suderinus su Progimnazijos direktoriumi);
-
vykdo kitus Progimnazijos vadovų pavedimus (dalyvauja su Progimnazijos veikla susijusiose laikinose darbo grupėse ir kitose Progimnazijos direktoriaus sudarytose darbo grupėse, komisijose ir pan.).
Liudviko Stulpino progimnazija priims į darbą einamojo remonto darbininką (0,25 et.)
Pareigybės lygis – D.
Darbo krūvis: 0,25 etato.
REIKALAVIMAI:
Progimnazijos darbininkas turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
-
darbininku leidžiama dirbti ne jaunesniam kaip 18 metų amžiaus asmeniui;
-
darbininkas privalo mokėti:
-
naudotis darbo įrankiais (kirviais, pjūklais, elektriniais grąžtais ir kitomis priemonėmis);
-
atlikti smulkius patalpų ir inventoriaus priežiūros ir remonto darbus;
-
atlikti smulkius darbus kasmetinio einamojo mokyklos patalpų remonto metu;
-
išmanyti:
-
medienos apdirbimo būdus;
-
darbų saugos ir priešgaisrinės saugos, asmens darbo higienos reikalavimus;
-
įrengimų eksploatavimo taisykles;
-
pasitikrinti sveikatą ir turėti galiojančią Asmens medicininę knygelę;
-
turėti privalomųjų higienos įgūdžių mokymų pažymėjimą.
FUNKCIJOS:
Progimnazijos darbininkas vykdo šias funkcijas:
-
atlieka įvairių paviršių, tokių kaip sienos, lubos, grindys ir durys, remonto ir taisymo darbus;
-
atlieka sugedusių daiktų keitimo ir remonto darbus;
-
atlieka įvairių daiktų krovimo ir pernešimo darbus;
-
du kartus per metus vykdo bendrąją patalpų vidaus apdailos apžiūrą;
-
vykdo neeilines apžiūras:
-
rūsių ir pamatų po smarkių liūčių ir gausaus sniego;
-
sienų ir fasadų po stiprių vėjų, liūčių, šalčių ir atodrėkių;
-
langų, perdangų ir lubų po stiprių vėjų ir liūčių;
-
langų ir durų po smarkių liūčių ir audrų;
-
atlieka smulkius darbus kasmetinio einamojo mokyklos patalpų remonto metu;
-
taiso įtrūkimus fasaduose, sienose ir perdangose;
-
rūpinasi progimnazijos medinių konstrukcijų ir medinio inventoriaus būkle;
-
vykdo eilines medinių konstrukcijų apžiūras du kartus metuose;
-
taiso ir prižiūri progimnazijoje esantį inventorių (suolus, stalus, kėdes, spintas, spinteles ir kt.);
-
taiso ir keičia sugedusias spynas;
-
taiso langus ir duris;
-
gamina paprastų profilių staliaus gaminius;
-
atlieka kitus reikalingus staliaus darbus;
-
laikosi įrengimų eksploatavimo taisyklių, nedirba su techniškai netvarkingomis darbo priemonėmis;
-
tausoja progimnazijos nuosavybę, atsakingai naudojasi darbo priemonėmis;
-
tinkamai eksploatuoja įrengimus, informuoja progimnazijos direktoriaus pavaduotoją ūkio ir bendriesiems reikalams apie techniškai netvarkingas darbo priemones, pagal kompetenciją jas remontuoja;
-
pilnai, kokybiškai ir nustatytu laiku atlieka pavestą darbą;
-
vykdo kitus progimnazijos direktoriaus ir/ar direktoriaus pavaduotojo ūkio ir bendriesiems reikalams pavedimus, susijusius su pareigybės funkcijomis, neviršijant nustatyto darbo laiko ar mokinių atostogų metu atlieka kitus progimnazijos direktoriaus ar/ir direktoriaus pavaduotojo ūkio ir bendriesiems reikalams nurodytus remonto darbus;
-
nepatiki savo pareigų kitam asmeniui.
-
Progimnazijos darbininkas yra pavaldus ir atskaitingas progimnazijos direktoriaus pavaduotojui ūkio ir bendriesiems reikalams.
Liudviko Stulpino progimnazija priims į darbą bibliotekininką (0,50 et.)
Bibliotekininkas pagal neterminuotą darbo sutartį
Pareigybės lygis – A2.
Darbo krūvis: 0,5 etato.
REIKALAVIMAI BIBLIOTEKININKUI:
-
Progimnazijos bibliotekininkas turi atitikti šiuos reikalavimus:
-
turėti aukštąjį, aukštesnįjį bibliotekinį arba pedagoginį išsilavinimą;
-
mokėti naudotis informacinėmis technologijomis;
-
gerai mokėti lietuvių kalbą, jos mokėjimo lygis turi atitikti teisės aktais nustatytų valstybinės
kalbos mokėjimo kategorijų reikalavimus;
-
ne žemesniu kaip B2 kalbos mokėjimo lygiu (pagal Bendruosiuose Europos kalbų metmenyse nustatytą ir apibūdintą šešių kalbos mokėjimo lygių sistemą) mokėti bent vieną užsienio kalbą (privalumas – viena iš trijų Europos Sąjungos darbo kalbų: anglų, prancūzų ar vokiečių);
-
išmanyti bibliotekos/ skaityklos darbui keliamus metodinius bei bibliotekos/ skaityklos veiklą reglamentuojančius teisės aktus;
-
mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą, spręsti iškilusias problemas ir konfliktus;
-
mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
-
išmanyti dokumentų rengimo taisykles;
-
pasitikrinti sveikatą ir turėti galiojančią Asmens medicininę knygelę;
-
turėti pirmosios pagalbos mokymų pažymėjimą, mokėti suteikti pirmąją pagalbą.
BIBLIOTEKININKO FUNKCIJOS:
-
Progimnazijos bibliotekininkas vykdo šias funkcijas:
-
planuoja, organizuoja, analizuoja, apibendrina progimnazijos bibliotekos/ skaityklos darbą;
-
rengia metinę progimnazijos bibliotekos/ skaityklos veiklos ataskaitą, teikia ją progimnazijos direktoriui ar atsakingoms institucijoms;
-
komplektuoja progimnazijos ugdymo procesui reikalingą programinę, informacinę, mokslo populiariąją, metodinę literatūrą (toliau – bibliotekos fondą); užsako, registruoja, tvarko ir sudaro metinius periodinės spaudos komplektus;
-
pildo, tvarko ir saugo progimnazijos bibliotekos/ skaityklos fondo ir darbo apskaitos dokumentus;
-
rengia naudojimosi progimnazijos biblioteka/ skaitykla taisykles;
-
tvarko progimnazijos bibliotekos fondą pagal universalios dešimtainės klasifikacijos (UDK) lenteles;
-
organizuoja progimnazijos bibliotekos aprūpinimą bibliotekine/skaityklos technika (inventorinėmis knygomis, bendrosios apskaitos knygomis, dienoraščiais, kataloginės kortelėmis, skirtukais, formuliarais ir kt.);
-
suderinęs su progimnazijos direktoriumi, organizuoja progimnazijos bibliotekos fondo patikrinimą vieną kartą per metus;
-
tvarko bibliotekos informacinių laikmenų fondą;
-
organizuoja ir vykdo progimnazijos mokinių, mokytojų, pagalbos specialistų, vadovų, aptarnaujančio personalo (toliau – vartotojų) aptarnavimą:
-
supažindina su bibliotekos/skaityklos teikiamomis galimybėmis ir naudojimosi biblioteka/skaitykla taisyklėmis;
-
moko naudotis atviru bibliotekos fondu;
-
atsako į vartotojų užklausas, padeda rasti informaciją;
-
užtikrina darbo bibliotekoje/skaitykloje drausmę ir rūpinasi fondo apsauga;
-
skelbia informaciją aktualiomis temomis;
-
dalyvauja rengiant ir įgyvendinant progimnazijos veiklos programas;
-
dalyvauja ugdant mokinių informacinius gebėjimus;
-
apmoko ir teikia profesinę pagalbą mokytojams ir mokiniams informacinių technologijų panaudojime;
-
laikosi bendrųjų ir progimnazijos nusistatytų etikos normų bei Vidaus ir darbo tvarkos taisyklių;
-
priima iš vartotojo vietoje prarastų ar sugadintų dokumentų ar įrangos tokius pat arba pripažintus lygiaverčiais dokumentus ar įrangą;
-
sudaro ir redaguoja bibliotekos katalogus (kartotekas);
-
pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje;
-
tobulina savo kvalifikaciją;
-
vykdo švietėjišką veiklą;
-
ne rečiau kaip kartą per ketverius metus tobulina kvalifikaciją mokinių socialinių ir emocinių kompetencijų ugdymo srityje, taip pat tobulina asmenines socialines ir emocines kompetencijas;
-
neaptarnauja vartotojų vieną einamojo mėnesio darbo dieną. Ją skiria fondų valymui, dezinfekavimui, kitiems būtiniems darbams bibliotekoje/ skaitykloje;
-
vykdo progimnazijos direktoriaus nustatytus metinius uždavinius;
-
vykdo kitus vienkartinio pobūdžio įstaigos progimnazijos direktoriaus pavedimus, susijusius su pareigybės funkcijomis, neviršijant nustatyto darbo laiko.
-
Progimnazijos bibliotekininkas yra pavaldus ir atskaitingas progimnazijos direktoriui.
Liudviko Stulpino progimnazija priims į darbą kiemsargį (0,50 et.)
Kiemsargis pagal neterminuotą darbo sutartį
Pareigybės grupė – nekvalifikuotas darbininkas.
Pareigybės lygis – D.
Darbo krūvis: 0,5 etato.
REIKALAVIMAI KIEMSARGIUI:
Progimnazijos kiemsargis turi atitikti šiuos reikalavimus:
-
kiemsargis turi mokėti:
-
prižiūrėti ir valyti aplinką;
-
naudotis aplinkos priežiūrai skirta technika;
-
kiemsargis turi žinoti ir išmanyti:
-
aplinkos priežiūros, valymo tvarką;
-
cheminių priemonių, naudojamų darbe, paskirtį ir koncentraciją bei naudojimo tvarką;
-
saugos darbe, priešgaisrinės saugos, elektros saugos, civilinės saugos reikalavimus;
-
progimnazijos teritorijos, patalpų išplanavimą, pirminių gesinimo priemonių išdėstymą, evakavimo planą;
-
pasitikrinti sveikatą ir turėti galiojančią Asmens medicininę knygelę;
-
turėti privalomųjų higienos įgūdžių mokymų pažymėjimą.
KIEMSARGIO FUNKCIJOS:
Progimnazijos kiemsargis vykdo šias funkcijas:
-
tvarko, valo mokyklos aplinkos teritorijos plotus;
-
prižiūri mokyklos pastato ir teritorijos būklę (elektros linijų laidus, šviestuvus, vėliavų laikiklius, tvorą, šulinių dangčius, nuvirtusius medžius ar palūžusias jų šakas, įėjimo duris ir laiptus, šiukšlių laikymo aikšteles). Pastebėtus trūkumus pagal galimybes pašalina ir apie juos praneša direktoriaus pavaduotojui ūkio ir bendriesiems klausimams, jo nesant mokyklos vadovui;
-
iškelia vėliavą Lietuvos Respublikos Vyriausybės nustatyta tvarka;
-
valo progimnazijai priskirtoje teritorijoje gatves, šaligatvius, takus, aikšteles, bėgimo takus, mokyklos sienas, šiukšlių dėžes, konteinerius, išorėje esančius laiptus;
-
prižiūri medžius, krūmus, želdinius, vejas, genėja medžių šakas, kerpa krūmus, formuoja gyvatvores, pjauna žolę, ravi gėlynus, sodina medelius, laisto želdinius;
-
valo sniegą nuo pagrindinių progimnazijos kelių, šaligatvių, kiemo aikštelių, išorinių laiptų, esant plikšalai, barsto smėliu šaligatvius, takus ir išorinius laiptus;
-
prieinamose vietose nudaužo kabančius ledo varveklius;
-
vykdo darbų saugos reikalavimus pjaunant žolę elektrine arba motorine žoliapjove;
-
saugo ir prižiūri išduotas darbo priemones;
-
drausmina mokyklos teritorijoje netinkamai besielgiančius asmenis;
-
atlieka krovimo ir pernešimo darbus: krauna iš automašinų įvairaus įpakavimo krovinius laikantis krovimo taisyklių reikalavimų;
-
informuoja personalą apie stichines nelaimes, avarijas, dalyvauja šalinant stichinių nelaimių, avarijų pasekmes, apie jas informuoja direktorių;
-
laikosi saugos darbe, higienos, aplinkos apsaugos, priešgaisrinės saugos, elektros saugos reikalavimų;
-
vykdo kitus vienkartinio pobūdžio direktoriaus pavedimus, susijusius su pareigybės funkcijomis, neviršijant nustatyto darbo laiko.
-
Progimnazijos kiemsargis yra pavaldus ir atskaitingas progimnazijos direktoriui ar atskiru progimnazijos direktoriaus įsakymu paskirtam asmeniui.
Liudviko Stulpino progimnazija priims į darbą laborantą (0,25 et.)
Laborantas pagal neterminuotą darbo sutartį
Pareigybės grupė – specialistas.
Pareigybės lygis – C.
Darbo krūvis: 0,25 etato.
REIKALAVIMAI LABORANTUI:
Progimnazijos laborantas turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
-
turėti ne žemesnį, nei vidurinį išsilavinimą;
-
taikyti taisyklingos lietuvių kalbos, kalbos kultūros normų reikalavimus, sklandžiai ir argumentuotai dėstyti mintis žodžiu;
-
turėti bendrųjų gebėjimų ir elementarių žinių, reikalingų laboranto darbui;
-
pasitikrinti sveikatą ir turėti galiojančią Asmens medicininę knygelę;
-
turėti privalomųjų higienos įgūdžių mokymų pažymėjimą.
LABORANTO FUNKCIJOS:
Progimnazijos laborantas vykdo šias funkcijas:
-
prižiūri laboratorinius techninius elektros prietaisus, naudojamus ugdomajai veiklai, laiku informuoja mokytojus dėl įrenginių, mokymo priemonių netinkamos būklės eksperimentams atlikti, imasi priemonių gedimams pašalinti užtikrina tinkamą jų naudojimą, švarą ir tvarką;
-
veda mokymo priemonių apskaitą, dalyko mokytojui nurodžius, atlieka laboratorinių priemonių inventorizaciją;
-
padeda mokytojams organizuoti laboratorinius ir praktinius darbus:
-
pagal mokytojo planą, nurodytą literatūrą ir mokytojui vadovaujant, paruošia gamtos mokslų pamokoms (laboratoriniams darbams) reikalingas priemones, vykdo šių dalykų mokytojų nurodymus ir užtikrina mokinių darbų saugumą;
-
po pamokos surenka naudotas priemones, medžiagas, indus, išplauna ir sudeda į tam skirtas vietas;
-
griežtai laikosi cheminių medžiagų laikymo, žymėjimo ir naudojimo taisyklių, dirbant su cheminėmis medžiagomis;
-
suderinęs su dalykų mokytojais, teikia siūlymus progimnazijos viešųjų pirkimų organizatoriui dėl medžiagų ir priemonių, reikalingų eksperimentams gamtos mokslų dalykų pamokose atlikti, įsigijimo;
-
metinius uždavinius;
-
vykdo kitus progimnazijos direktoriaus pavedimus, susijusius su pareigybės funkcijomis, neviršijant nustatyto darbo laiko.
-
Progimnazijos laborantas yra pavaldus ir atskaitingas progimnazijos direktoriaus pavaduotojui ūkio ir bendriesiems klausimams.
Liudviko Stulpino progimnazija priims į darbą IKT specialistą (0,25 et.)
IKT pagal neterminuotą darbo sutartį išskleisti
Pareigybės grupė – specialistas.
Pareigybės lygis – A2.
Darbo krūvis: 0,25 etato.
REIKALAVIMAI IKT SPECIALISTUI:
Progimnazijos IKT specialistas turi atitikti šiuos reikalavimus:
-
turėti aukštąjį išsilavinimą IT mokslų studijų srityje;
-
žinoti įstatymus, norminius teisės aktus kompiuterizacijos klausimais;
-
žinoti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius duomenų apsaugą;
-
išmanyti kompiuterinių tinklų ir programinės įrangos diegimo, priežiūros, administravimo, saugumo užtikrinimo reikalavimus;
-
žinoti kompiuterinio tinklo plėtojimo galimybes;
-
pasitikrinti sveikatą ir turėti galiojančią Asmens medicininę knygelę;
-
turėti privalomųjų higienos įgūdžių mokymų pažymėjimą.
IKT SPECIALISTO FUNKCIJOS:
Progimnazijos IKT specialistas vykdo šias funkcijas:
-
prižiūri progimnazijos personalinius kompiuterius, projektorius, spausdintuvus, interaktyvias lentas ir kt. IKT techniką;
-
rūpinasi progimnazijos kompiuterių tinklu, jo atnaujinimu, siūlo kompiuterinės bazės atnaujinimo planus;
-
įdiegia kompiuterines programas, kurios leistų mokytojams patiems dirbti su klase, naudojant technologijas;
-
prižiūri, kad kompiuteriuose būtų tik licencijuotos programos;
-
tikrina visas progimnazijoje esančias IKT priemones (išvalo, esant būtinybei – perinstaliuoja, patikrina antivirusines programas ir pan.);
-
parengia kompiuterines klases, kitus kabinetus ar aktų salę progimnazijoje vykstantiems renginiams;
-
kaupia informacinę medžiagą kompiuterinės, programinės įrangos panaudojimo klausimais;
-
konsultuoja progimnazijos darbuotojus, dirbančius su kompiuterine ir programine įranga;
-
laikosi saugos darbe, priešgaisrinės saugos, darbo higienos reikalavimų;
-
laikosi bendrųjų elgesio ir profesinės etikos normų;
-
pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje;
-
užtikrina kompiuteriuose esančios informacijos saugumą ir konfidencialumą;
-
daro programų atsargines kopijas ir archyvus;
-
prižiūri ir užtikrina interneto, dropbox, elektroninio pašto paslaugą kompiuterių tinkle;
-
administruoja mokyklos internetinę svetainę;
-
diegia spausdintuvų tvarkykles, keičia spausdintuvų ir kopijavimo įrangos eksploatacines medžiagas, atlieka kitus spausdintuvų priežiūros profilaktikos darbus;
-
vykdo progimnazijos direktoriaus pavaduotojo ūkio ir bendriesiems klausimams nustatytus metinius uždavinius;
-
vykdo kitus progimnazijos direktoriaus pavedimus, susijusius su pareigybės funkcijomis, neviršijant nustatyto darbo laiko.
-
Progimnazijos IKT specialistas yra pavaldus ir atskaitingas progimnazijos direktoriaus pavaduotojui ūkio ir bendriesiems klausimams.
Liudviko Stulpino progimnazija priims į darbą specialųjį pedagogą (0,50 et.)
Specialusis pedagogas pagal neterminuotą darbo sutartį išskleisti
Pareigybės grupė – specialistas.
Pareigybės lygis – A2.
Darbo krūvis: 0,5 etato.
REIKALAVIMAI SPECIALIAJAM PEDAGOGUI:
-
turėti aukštąjį išsilavinimą ir specialiojo pedagogo ar defektologo ar oligofrenopedagogo kvalifikaciją;
-
turėti specialiosios pedagogikos kvalifikacinį laipsnį;
-
būti baigusiam specialiosios pedagogikos ir logopedijos arba edukologijos (specialiosios pedagogikos ) studijų programą (specializaciją).
-
išmanyti specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių ugdymo metodus, gebėti juos taikyti padedant specialiųjų ugdymosi poreikių mokiniams įsisavinti mokomąją medžiagą ir lavinant jų sutrikusias funkcijas;
-
išmanyti individualių, mokiniams pritaikytų programų rengimo principus, bendrąsias, specialiąsias programas, bendruosius ugdymo planus;
-
gebėti bendrauti ir bendradarbiauti su specialiųjų poreikių mokiniais, jų tėvais (globėjais, rūpintojais), mokytojais, pedagoginių psichologinių tarnybų, sveikatos priežiūros, švietimo ir kitų įstaigų darbuotojais;
-
mokėti naudotis informacinėmis technologijomis (gebėti dirbti Word, Excel, Power Point programomis, naudotis internetinėmis programomis bei elektroniniu paštu);
-
mokėti lietuvių kalbą, jos mokėjimo lygis turi atitikti Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu patvirtintus Valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų reikalavimus; taikyti taisyklingos lietuvių kalbos, kalbos kultūros normų reikalavimus, sklandžiai ir argumentuotai dėstyti mintis žodžiu ir raštu;
-
gebėti taikyti dokumentų rengimo taisykles;
-
mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą, spręsti iškilusias problemas ir konfliktus, dirbti komandoje;
-
mokėti analizuoti ugdymo procesą, tirti pedagogines situacijas, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas, skleisti gerąją darbo patirtį;
-
būti pasitikrinusiam sveikatą (turėti galiojančią Asmens medicininę knygelę);
-
turėti galiojantį privalomųjų higienos įgūdžių ir pirmosios pagalbos mokymų pažymėjimus;
-
būti nepriekaištingos reputacijos, kaip ji apibrėžta Lietuvos Respublikos švietimo įstatyme; laikytis Pedagogų etikos kodekso;
-
išmanyti Lietuvos Respublikos švietimo įstatymą, progimnazijos nuostatus, progimnazijos darbo tvarkos taisykles, darbo ir priešgaisrinės saugos instrukcijas ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius mokinių ugdymą;
-
gebėti užtikrinti mokinių saugumą, emociškai saugią mokymosi aplinką, reaguoti į smurtą ir patyčias, vadovaujantis progimnazijos smurto ir patyčių prevencijos ir intervencijos vykdymo tvarkos aprašu;
-
privalumas – ne žemesniu kaip B1 kalbos mokėjimo lygiu (pagal Bendruosiuose Europos kalbų metmenyse nustatytą ir apibūdintą šešių kalbos mokėjimo lygių sistemą) mokėti bent vieną užsienio kalbą iš trijų Europos Sąjungos darbo kalbų: anglų, prancūzų ar vokiečių.
SPECIALIOJO PEDAGOGO FUNKCIJOS:
-
pagal progimnazijos vadovo patvirtintą tvarkaraštį dirba specialiojo ugdymo kabinete ar klasėje, vesdamas individualiąsias (1 mokinys), pogrupines (2 – 4 mokiniai) ar grupines (5 – 10 mokinių) pratybas;
-
specialiąją pedagoginę pagalbą specialiųjų poreikių turintiems mokiniams, mokomiems visiško integravimo būdu, teikiama pamokų metu;
-
bendradarbiaudamas su mokytojais, specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais), kitais asmenimis, tiesiogiai dalyvaujančiais ugdymo procese, Klaipėdos pedagoginės psichologinės tarnybos specialistais, numato ugdymo tikslus ir uždavinius bei jų pasiekimo būdus ir metodus, atitinkančius specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių poreikius bei galimybes;
-
konsultuoja mokytojus, kaip geriau pritaikyti specialiųjų poreikių mokiniams mokomąją medžiagą ir mokymo(si) priemones, parinkti tinkamus ugdymosi būdus ir metodus, pritaikyti ir/ar individualizuoti Bendrąsias programas;
-
teikia metodinę pagalbą mokytojams, specialiųjų poreikių mokinių tėvams (globėjams, rūpintojams) ir juos konsultuoja specialiųjų poreikių mokinių ugdymo klausimais;
-
atsižvelgdamas į specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių amžių, specialiuosius ugdymosi poreikius, individualius gebėjimus ir ugdymo turinį rengia specialiąsias mokymo priemones, pranešimus, lankstinukus, kitą metodinę medžiagą;
-
dalyvauja atliekant pedagoginį mokinių vertinimą, nustatant mokinių žinių, mokėjimų, gūdžių, gebėjimų lygį ir jų atitikimą ugdymo programai bei įvertinant pažangą gimnazijoje ar, esant žymiai ribotam mokinio mobilumui dėl ligos ar patologinės būklės, – mokinio namuose;
-
padeda specialiųjų ugdymosi poreikių mokiniams įsisavinti ugdymo turinį ir lavina jų sutrikusias funkcijas, atsižvelgdamas į kiekvieno specialiųjų ugdymosi poreikių mokinio gebėjimus, ugdymosi galimybes, mokymosi ypatumus
-
vykdo tiriamąją veiklą, tvarko ir pildo savo veiklos dokumentus;
-
dalyvauja progimnazijos Vaiko gerovės komisijos ir kitų progimnazijos direktoriaus sudarytų darbo grupių, komisijų veikloje; dalyvauja rengiant ir įgyvendinant progimnazijos veiklos planus;
-
dalyvauja miesto kvalifikacijos kėlimo renginiuose, taiko savo darbe specialiosios pedagogikos naujoves;
-
ne rečiau kaip kartą per ketverius metus tobulina kvalifikaciją mokinių socialinių ir emocinių kompetencijų ugdymo srityje, taip pat tobulina asmenines socialines ir emocines kompetencijas;
-
vykdo pedagoginės patirties sklaidą, dalyvauja stebint ir vertinant kitų pedagogų veiklą; šviečia progimnazijos bendruomenę specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių ugdymo, specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo klausimais, formuoja progimnazijos bendruomenės ir visuomenės teigiamą požiūrį į specialiųjų ugdymosi poreikių mokinius;
-
pagal priskirtas funkcijas ir kompetenciją pildo statistines ataskaitas;
-
pagal priskirtą kompetenciją atlieka kitas progimnazijos direktoriaus įsakymu priskirtas funkcijas, kitus nenuolatinio pobūdžio pavedimus.
-
Mokslo metų pradžioje specialusis pedagogas atlieka pedagoginį mokinių vertinimą, sudaro paslaugos gavėjų sąrašą, suderina su Klaipėdos pedagoginės psichologinės tarnybos specialistais ir pateikia tvirtinti progimnazijos direktoriui.